Sukladno članku 6. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17) i članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14., 110/15.), obavještavamo korisnike usluga da prigovor ili potrošačku pritužbu na obavljene usluge mogu ponijeti na sljedeće načine:
- neposredno u prostorijama Agencije
- putem pošte na adresu Ulica kralja Zvonimira 101, 21000 Split, Hrvatska
- putem telefaxa na broj +385 21 571 533
- putem elektronske pošte na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Korisnik usluge je dužan surađivati s Agencijom u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora ili pritužbe te dostaviti svu relevantnu dokumentaciju potrebnu za rješavanje istih.
U pisanom prigovoru potrebno je navesti:
- ime i prezime korisnika usluge
- adresu korisnika usluge
- telefon korisnika usluge
Svi osobni podaci navedeni u prigovoru bit će pohranjeni sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka i neće biti upotrijebljeni u druge svrhe.
Odgovor na Vaš prigovor ili potrošačku pritužbu dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja istog.