Sukladno članku 6. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17) i članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14., 110/15.), obavještavamo korisnike usluga da prigovor ili potrošačku pritužbu na obavljene usluge mogu ponijeti na sljedeće načine:

  • neposredno u prostorijama Agencije
  • putem pošte na adresu Ulica kralja Zvonimira 101, 21000 Split, Hrvatska
  • putem telefaxa na broj +385 21 571 533 
  • putem elektronske pošte na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.   

Korisnik usluge je dužan surađivati s Agencijom u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora ili pritužbe te dostaviti svu relevantnu dokumentaciju potrebnu za rješavanje istih. 

U pisanom prigovoru potrebno je navesti:

  • ime i prezime korisnika usluge
  • adresu korisnika usluge
  • telefon korisnika usluge

Svi osobni podaci navedeni u prigovoru bit će pohranjeni sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka i neće biti upotrijebljeni u druge svrhe.

Odgovor na Vaš prigovor ili potrošačku pritužbu dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja istog.