Način podnošenja prigovora i potrošačkih pritužbi

Korisnik usluge može podnijeti prigovor ili potrošačku pritužbu na obavljene usluge neposredno u prostorijama Agencije, poštom, elektroničkom poštom ili telefaksom, a Agencija će bez odgađanja potvrditi primitak prigovora ili pritužbe.

Korisnik usluge je dužan surađivati s Agencijom u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora ili pritužbe te dostaviti svu relevantnu dokumentaciju potrebnu za rješavanje istih.

Agencija je dužna dostaviti korisniku usluge pismeni odgovor u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora ili pritužbe.

Glavno sjedište

GALAXY TRAVEL d.o.o. , putnička agencija
Spinčićeva 2D 21000, Split Croatia
Tel : +385 21 571 535 
Fax : +385 21 571 533 
ID KOD HR-AB-21-060306956
IATA CODE 75-3 2183 1
Voditelj poslova: Anita Mikelić

Putnički odjel

Tel : +385 21 571 534
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Hitni pozivi:
Mob : +385 91 9070 699

Avio odjel

Tel : +385 21 571 536
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Hitni pozivi:
Mob : +385 91 2000 120

 

Copyright © 2016 Galaxy-Travel d.o.o. All Rights Reserved.