Način podnošenja prigovora i potrošačkih pritužbi

Sukladno članku 6. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17) i članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14., 110/15.), obavještavamo korisnike usluga da prigovor ili potrošačku pritužbu na obavljene usluge mogu ponijeti na sljedeće načine:

• neposredno u prostorijama Agencije

• putem pošte na adresu Spinčićeva 2D, 21000 Split, Hrvatska

• putem telefaxa na broj +385 21 571 533 

• putem elektronske pošte na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.   

 

Korisnik usluge je dužan surađivati s Agencijom u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora ili pritužbe te dostaviti svu relevantnu dokumentaciju potrebnu za rješavanje istih.

 

U pisanom prigovoru potrebno je navesti:

• ime i prezime korisnika usluge

• adresu korisnika usluge

• telefon korisnika usluge 

 

Svi osobni podaci navedeni u prigovoru bit će pohranjeni sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka i neće biti upotrijebljeni u druge svrhe.

 

Odgovor na Vaš prigovor ili potrošačku pritužbu dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja istog.

Glavno sjedište

GALAXY TRAVEL d.o.o. , turistička agencija
Spinčićeva 2D, 21000, Split Hrvatska
Tel : +385 21 571 535 
Fax : +385 21 571 533 
ID KOD HR-AB-21-060306956
IATA CODE 75-3 2183 1
Voditelj poslova: Jadranka Reić

Putnički odjel

Tel : +385 21 571 534
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Hitni pozivi:
Mob : +385 91 9070 699

Avio odjel

Tel : +385 21 571 536
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Hitni pozivi:
Mob : +385 91 2000 120

 

Copyright © 2016 Galaxy-Travel d.o.o. All Rights Reserved.